hello - (jessicas rubrik förslag)


Härmed är jag, johanna von zeipel, utsett till världens sämsta bloggare.
jag har lyckats skrivit 8 hela inlägg den sen september. hej hå vad starkt jobbat!
Men i will get better, kanske..

Idag har kära klassen ME09 haft EN ENDA LEKTION och nu ska jag snart rusa iväg till frisören och sitta där i 4 långa,härligt timmar. otroligt skön tanke att dom kommer slita,nypa och dra i mitt hår. this will hurt.
ni  kan ju fundera på vad jag ska göra ;) en liten tankeställare.
oj nu är klockan mucho, tjarråå.

lite bilder från någon skoldag bjuder ja på också.





foto: Jessica Östergren
bild: Johanna von Zeipel


Kommentarer
Postat av: Jessica

snygggii! och fan va snyggt håret blev :DD bästa tjej <3

2009-10-16 @ 18:54:44
URL: http://jjessicaostergren.blogg.se/
Postat av: Linnéa

superfina bilder stumpan :)))) <3

2009-10-22 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0