JESSICA ÖSTERGRÄÄÄN



EYyyY Yo00oo WhaAtZzuP!?

min och jessicas dag, helt klart.
fika på princess (ost&skink toast = kan inte leva utan)
Plånboksletande, eftersom jag är mitt vanliga jag, och tappar bort plånkan.
Men jessica blev min räddare i nöden, sprang runt och frågade alla " har du plånboken?"
sen tillslut hade JOHAN BERGLUND hittat den. fråga mig inte vem killen är, men snäll va han.
Sen bar det av mot godisbron, där det blev godis för 100lappen och därefter direkt till herrmatchen.
JA, jag saknar handboll : ' (

tack för många fina skratt, bokstavligt talat.
min bästa tjej, min bästa.

Kommentarer
Postat av: din älsklings tjej!!!!!

haha åh gud bästa dagen på länge! du är bäst bäst bäst och vi ska göra om det snart! BÄST min tjej! LOVE YOU GUMMMS

2009-09-28 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0