Mr.doktorn :'(



8/9
Nu är jag inne i andra dagen av mitt "bloggskrivande", och hittils tycker jag att jag skött mig riktigt bra? (:

Igår var jag på besök hos kära Mr.doktorn efter skolan, vilket aldrig resulterar i någonting bra. I detta fall blev det en penicilin kur på 10-dagar för att motverka halsflussen jag lyckats dragit mig på. well done blondie.

ME09 (min otroligt fina klass) var på besök i huvudstaden idag, vilket jag känner att jag aldrig borde följt med på. Min resa bestod i helhet av att sitta ensam i bussen, tillsammans med busschaffisen, söt kille det där! : S
Annars var det en brabrabra dag!


en lite halvdeppig, men vacker bild bör passa bra in i det här inlägget.
@ johanna von zeipel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0