skåne martin - min egen rockstar




superduper killen number one :*

ska informera era alla om att killen ni ser på bilden är min blivande man om 5 år.
detta är våra framtidsplaner som vi strävar efter

- flytta till en lyxvilla i LA
- skaffa oss en rosa pudel (minns inte namnet?)
- marty ska bli rockstjärna och tjäna massa caash (till mig, som kan shoppa vilt)
- vi ska bli ett par som alla avundas när dom ser oss i tidnigarna, sexy as hell

och så levde dom lyckliga i alla sina dagar .. snipp snapp slut






Kommentarer
Postat av: Rockstar

Hehe, nu känner jag stor press på mig! Men, jag tog ju första steget idag ;) fixade ett band :P



De blir säkert bra my zeipel (K)

2009-09-09 @ 23:20:42
URL: http://martinsorensson.devote.se
Postat av: lucifer

det är copyright på den bilden gumman.

2009-10-21 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0