tjahahahahah juhehhe


festis bild från i somras, mycket vackert!


hej bloggilogggen ;)

anlände precis hem efter en väldans bra kväll.
Började med middag på rhodos tillsammans med johan,linnea, christoffer och jens. sedan vidare för att köpa TONVIS med godis (fetto-fredag) och sen hem till johan för att spela ölspelet.
Och nu ska ni få höra, jag har aldrig någonsin kört ölspelet, jag hatar öl, men .. jag lyckades ändå dricka 10 klunkar. halleluljaaaah. 
jaja
nu har jag uppdaterat , och ger mig själv beröm för det.
inte det lättaste att skriva så här mycket i onyktert tillstånd, wihohoho.
sen imorgon är det fest, ba på't igen råå.
MADDES FEST (får inte glömmas, om du läser det här så vet du att jag kommer ihåg)
a men nu ska jag äta pizza eller något.
pinsamt, kommer läsa det här imorgon och fundera "vfan skrev jag?" hhauahauh-


tjatåpiuss
johahahhnna vononon zeieieiepel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0