onödigt tänkande

sitter med gråten i halsen. kanske beror det på natten. kanske beror det på musiken jag lyssnar på. men mest tror jag att det beror på dig. det är så synd. du inser inte själv skadan du gör. men det gör ont. du gör egentligen inget fel. det är mest jag. jag är som jag allitd varit. kräver en del. kanske för mycket. men nu tror jag det är slut. det tär på mig. och det känns som att det inte kommer bli bättre. jag borde ge upp. släppa. gå vidare. men jag vet också. att om någon dag. en vecka. då kommer jag sakna dig. smsa dig. tigga om att få träffa dig. skit.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer klara dig igenom det här älskling, och om inte så finns jag här för att stötta dig <33

2010-08-31 @ 07:25:34
URL: http://elinswedin.blogg.se/
Postat av: johanna von zeipel

jag tror på mig själv. det gör jag. men varför stormar tankarna ändå kvar i huvudet. ja. jag vet inte. helt sinnessjukt faktiskt. men det känns tryggt att veta att du alltid finns till hands. det har du alltid gjort. som på peace and love. du var min hjälte den dägen. eloge till dig min fina fina tjej. <3

2010-08-31 @ 20:28:24
URL: http://johannavonzeipel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0