julafton och ingenting annat!

IGÅR var det julafton. och som vanligt firas det i ljuva västerås med hela tjocka släkten. fick alla klappar jag hade önskat mig och lite till! har precis varit ute och invigt det nya objektivet med fridolin.

just nu: ligger jag i sängen, lyssnar på håkan och njuter.
humör: förbaskat glad och mosig i kroppen.
tankar: undrar om man ska se harry potter ikväll? han är ju rätt söt ändå.
vill jag: uppleva nyår nu med detsamma.
saknar: josefin och hennes asfula skratt.




fin fin kusin

Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha. saknar dig också och ditt fula hår på ryggen <3

2010-12-27 @ 14:26:13
Postat av: joseifn

hahaha. saknar dig och ditt fula rygghår med <3

2010-12-27 @ 14:27:18
Postat av: Johanna von Zeipel

ja :( nu har jag ingen som flätar mitt rygghår.. det är bara du som har den fingerfärdigheten ;)<3

2010-12-27 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0