välkommen till verkligheten

pinsamt att jag ens fortsätter blogga när jag aldrig uppdaterar. men ni får helt enkelt räkna med ungefär 1 inlägg i månaden, that's simply me. sommaren har intagit sverige och jag har knäppt en jäkla massa fina bilder men har dock inte hunnit lägga in dem på datorn.

sommaren har hittils bjudit på

- peace and love ( vilket var något av det bästa jag gjort )
- många fina dagar ute på sjön
- midsommarafton med en hel del alkhohol och en underbar släkt
- sommarkvällar med myggor, fina vänner och alkohol
- operation av halsmandlarna ( där försvann två veckor av sommarlovet )

och så mycket mer. laddar upp några blandade bilder av sommaren som varit. se och njut.
























Kommentarer
Postat av: Elin

WOOHOO ÄNTLIGEN <3

2010-07-14 @ 10:06:51
URL: http://elinswedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0