EASTER

påsklovet har bokstavligen flugit iväg. vet inte ens om man kan kalla det för påsklov (som annars brukar vara burrrr) när det var stekhett väder och man trippar omkring i shorts. en försmak på sommarlovet. jag har trots detta lilla lilla lov hunnit med hur mycket som helst. grillkvällar, västerås, påskmiddag, shopping, ja allt. KOM TILLBAKA

nu har jag precis haft idrott (boxercise) och kämpat så svetten lackat. jag är välförtjänt av en fika på stan nu. ja så ska jag göra.


dessutom har jag en väldigt fin person i mitt liv nu. han är bra.
21/4


fotolektionen idag. fin tjej.

Kommentarer
Postat av: linnea

bilden såg inte sådär läskig ut när jag såg den :(

du är allt bra du pärlan!

2011-04-26 @ 18:36:44
Postat av: frida

fin kille passar grymt fin tjej. you're simply the best!

2011-04-29 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0