HOLD YOUR BREATH AND COUNT TO TEN

jag borde plugga matematik. boken ligger där på golvet och ger mig jobbiga blickar. men trots det så sitter jag och skriver ett inlägg här, utan att egentligen ha någonting vettigt att skriva. motivationen ligger på 0,0 trots att jag haft ett påsklov för att ladda batterierna. på lördag är det valborg. som kommer spenderas som vilket annat år som helst: grillning,alkohol och musik på min baksida. dock är det många som bangar det här året, vilket suger en aning. men sålänge jag har mina finaste så är jag nöjd. spåra spåra spåra. saknar dessutom min pojk, som borde ligga brevid mig i sängen. känns tomt.
nu ska jag ta tag i de där äckliga mattetalen. ha det.


valborg 2009


valborg 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0