SPONTAN ONSDAG



Begav oss ut på krogen igår. helt spontant. bara sådär. Efter en föris oss Hampus knallade vi till Mike's där det blev en och annan öl för mycket. Hade otroligt jävla roligt! rätt otippat för att vara en helt vanlig onsdag. Egentligen är det såna här spontana och oplanerade dagar som alltid visar sig bli dem allra bästa. Ska fan sluta planera saker och bara låta dem ske! go with the flow.

Bakisdagen i skolan var dock inget att skryta om. fyfasiken vad jag suktade efter sängen. Nu när jag och min kära säng återförenats och tillbringat några fina timmar tillsammans så taggar jag om för Thailand. Har nog inte riktigt fattat att jag åker om 14 timmar. Rätt sinnessjukt att jag ska fira jul, nyår och diverse födelsedagar i ett varmt land. Men med min fina släkt så ska det nog bli SJUKT JÄVLA BRA.

Vi ses om två och en halv vecka kära blogg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0