out with the old and in with the new. happy new year.

det gjorde ont när det blev verkligt. men det kanske ändå var bäst så. har varit stel och haft kramp i hela kroppen idag. hjärtat liksom stannade. ja, jag har varit rejält ledsen hela dagen. det kommer jag nog vara ett tag framöver. men trots smärtan så finns det kanske något gott i det som hände. jag måste tänka om. börja på en ny kula. det kanske behövdes. jag har iallafall mina flickor. det är allt som betyder något.

nytt år, nya tag. bokstavligen.

förövrigt har jag haft en alldeles för bra nyårsafton, vilket resulterade i en redig bakfylla. men det var det värt! nu när det nya året är här så har jag några saker jag ska ta tag i.

1. börja ge mig ut och springa igen (trotsa äckliga vinterkylan)
2. fokusera mer på mina fina vänner och mindre på kärlek och sån skit.
3. fimpa röken till en måttlig mängd - för att sen sluta helt.
4. ge mig ut på äventyr och leeeva lite mer.









mitt nyår i korthet. så jävla fint. okej deta låter som jag skriver in till planket nu,
men jag älskar mina vänner. det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0