LAST NIGHT

då var midsommar över. känns tomt och tråkigt. men jag kan lova att den här midsommaren kommer sitta kvar i minnet föralltid. släkten. kompisarna. ljuskronan med jägerflaskor. ja allt var perfekt. dessutom slog vi förra årets rekord i att stanna uppe så länge som möjligt. förra året låg tiden på halv 9 dagen efter, och denna gång höll vi oss vakna och söp åtminstone en halvtimme längre. wiheoooo.

idag är jag redigt mör och vill helst begrava mig bland mina kuddar och äta kycklingrulle. om 25 minuter drar jag in till josefin där det vankas filmkväll med godis, vilket inte heller är så pjåkigt. tidig uppstigning för shopping i både stockholm och norrköping imorgon med jesper och dagge. senare på kvällen ska jag ta min heron-city oskuld! fullspäckat och helt perfekt. livet är bra!



fräääääsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0