ALLAHELGONA

Torsdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. fick panik-ont i magen och fick därmed ringa efter skjuts hem. trist. har dessutom påbörjat min pencilinkur för den där äckliga urinvägsinfektionen jag dragit på mig under lovet. får agera nykterist i en vecka nu då. blähblöffsd.

Idag är det allahelgona och pappas födelsedag. blev en tur till kyrkogården för att tända ljus för farmor. saknar henne en hel del nu. därefter drog jag till stan för att köpa en blomma till pappa och ta en snabbfika.
nu vankas det födelsedagsmiddag och tårta med släkten. lite trist att alla ska sitta och dricka sig fulla på varm glögg och drinkar medans jag sitter med mitt vattenglas och smuttar. men men, får härda ut!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0