GODMORGON FRÅN EN VANDRANDE ZOMBIE

Klockan är 08.59 och jag har redan insett att den här dagen är den värsta på länge. fick 1 och en halv timmes ynka sömn inatt. varför? ja det vet jag inte själv. försökte kolla på film (fastnade), försökte blunda (tänkte för mycket), låg och stirrade upp i taket (ingenting hände). jag är förvånad över mig själv som trots en värdelös natt pallrade mig upp 06.30 då alarmet ringde. när jag väl stiger upp och min högsta önskan är en kopp svinstarkt kaffe så upptäcker jag att kaffeskiten är slut. vafan. går omking som ett vrak i tessins korridorer idag och känner hur den här dagen bara skiter sig. fick dock tillbaka engelska C uppsatsen för 5 minuter sen, och mvg är väl trots allt inte så illa? kanske kan den här dagen få sig ett lyft trots allt. kanske inte. återstår att se mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0