HÖSTLOV, LJUVA HÖSTLOV

rastlös! hatar att sitta hemma och glo in i väggen när man har lov och borde ge sig ut och göra saker. ska väl ioförsig inte klaga alltför mycket. har trots alt varit i kroatien med familjen, shoppat i norrköping och spelat tv-spel med sadek & jimrobin. men lovet går för jävla fort och det finns hundramiljoner saker jag vill hinna med, ändå sitter jag här med datorn i knät och kollar runt på helt onödiga hemsidor för att fördriva tiden. måste ta tag i lite saker nu. blev faktiskt lite mer motiverad nu när jag fick det skrivet klart och tydligt i bloggen. haha. fan va lat ja är. upp o hoppa. börjar med en höst-prommis med hunden för att vakna ordentligt. hare!


fick bli en bild på mina fina föräldrar. bäst är dom. no doubt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0