I WON'T STOP UNTIL THE SUN IS UP





Ska börja med att gratta världens bästa amanda som igår blev hela 18 år. äntligen din tur tjejen! fredagskvällen började med att åka till amanda på pre-party och fira satan. Därfefter drog ALLA, precis ALLA, på krogen. som tur är hade jag en fin felicia med mig som skippade krogen och hängde med mig (lilla 17-åringen) istället. hur snällt? efter mycket om och men hamnade vi på en fest i oxelösund. söp och dansade natten lång. klockan 6 - halv 7 någon gång traskade vi hemåt. hade världens bästa dag, mycket på grund av flisan. TACK. nu ska jag sova av mig ruset och dö lite mer. livet är bra fint. Langar med några hundratusen år gamla bilder också (haha)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack själv gullet, utan dig hade inte kvällen ens vart hälften så bra! Du är klockren bruden, vi är klockrena.

Puss puss och krameeeeen

2011-11-27 @ 21:05:26
Postat av: Felicia

Tack själv gullet, utan dig hade inte kvällen ens vart hälften så bra! Du är klockren bruden, vi är klockrena.

Puss puss och krameeeeen

2011-11-27 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0