NATTEN PULSERAR, VILL KÄNNA STADENS BRUS

Oj oj oj vilken helg. fredagen bestod förvisso inte av mycket mer än att lata sig till en bra film och tycka i sig godis. men sånt behövs också. lördagen var däremot mer händelserik. tidig uppstigning för en tur till kyrkogården och lämna fina blommor till farmor Lillie som skulle fyllt 80 år idag. detta följdes av en fika med släkten, vilket var behövligt. ibland känner man sig otroligt hemma när man sitter och drar interna skämt med sin släkt. efter en mysig morgon/förmiddag blev det tid för festligheter. satte mig på bussen mot västerljung. hällde i mig alkohol. lindade in en snubbe i toapapper. dansade till deadmau5. bröt av en glowstick och ritade på okänt folk. hängde på en toallett eftersom festen absurt tog slut. åkte hem till en snubbe i trosa. kollade på harry potter. somnade. vaknade. åkte hem vid 5. som sagt, händelserik helg och detta satte sina spår. min rygg är helt paj. kan inte sträcka mig efter dosan eller någonting. handikappad är vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0