FATASS

Världens lataste helg. har ätit godis, kollat på film, träffat vännorna och bara myst sönder. kändes lite som en "ladda batterierna-helg" , vilket verkligen behövs nu när det är dags för en ny skolvecka. Äntligen fick jag tid till att träffa vänner som på senaste tiden försvunnit. Min fina Sadek. Min fina Josefin. Min fina Linnea. Min fina Linn. allt är bara överdrivet fint och just nu känns det som att jag missbrukar ordet "fint", men det är så det är helt enkelt. I skrivande stund sitter jag i mys outfiten och ska ta i tu med skolarbeten. går sådär.



Kommentarer
Postat av: linnea

DU är fin! puss

2011-10-18 @ 08:28:18
URL: http://stunderavlycka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0