AT THIS MOMENT

Gårdagen var bra som fan. Tillbringade kvällen i Jespers lägenhet med trevligt folk. Däremot är jag rätt pissed off på att jag inte fyllt arton och får följa med ut på studentfesterna. blööh. det är så förbannat sorgligt när alla lagom fulla och övertaggade människor sätter sig i en taxi mot krogen medan man själv får åka hem och glo film eller något i den stilen. har räknat ut att det är ca 7 veckor kvar tills det äntligen är min tur! då ska det bli supa av.

Ikväll vankas det hemmafest, så får väl ta igen ikväll helt enkelt. lilla felicia pluttan kommer hem till mig för lite vin och några shottar, sen bär det av på fest. blir no bra det här. uppdaterar när alkoholen börjat bubbla i magen. hejs


poss poss fina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygga tjejer! ^^

2011-10-23 @ 17:24:48
URL: http://twist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0