JAG SVÄVAR I EN NY ATMOSFÄR

Måste nog erkänna att jag har världens bästa pappa. I bilen påväg in till skolan blev jag överraskad med att han bokat en resa för hela familjen till kroatien utan att någon vetat om det. jag klagar då inte! så i oktober bär det av. Kan nog inte i ord förklara hur mycket jag älskar min pappa, inte bara för resan (det hade känts en aning ytligt) utan för hur spontan och tokig han kan vara. Han är som en 20 åring i en 50 årings kropp.

Ikväll vankas det även fest för Jesper som fyller systembolaget-ålder (20år). Länge sedan jag fick en sån här bra start på helgen. fan. är så otroligt glad! inget kan stoppa mig nu.



bilder från malta och venedig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0