IN THAT BRIGHT WHITE NOISE

Gårdagen var tuff. Att försöka reda ut en konflikt där alla har olika värderingar är helt omöjligt. I flera timmar satt vi och ältade samma sak. fram och tillbaka. om och om igen. jag erkände mina brister, bad om ursäkt men stod ändå upp för mig själv och mina åsikter. Ingenting löste sig, konflikten är fortförande lika upplåst som förut, men jag har fått sagt det jag vill. att förlora en vänskap är aldrig roligt, men kanske är det bäst för oss båda. jag önskar dig all lycka i världen. det gör jag.

För att ta ett avbrott från all dramatik så sitter jag nu övertid i skolan med mina kära PA:kompanjoner. Arbetet går för en gångs skull framåt och allt känns lite smått bättre. Ska hälla i mig sista koppen kaffe nu och sedan åka hem och äta chips (asnyttigt, jag vet).


glad tjej med på tok för mycket kaffe i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0