HÖGA KUSTEN


Efter att ha avverkat tusentals näsdukar och halstabletter så börjar jag känna att krafterna kryper tillbaka. Det värsta med att ligga hemma och vara sjuk måste vara att man vänder på dygnet. Sover hela dagarna och sitter vaken på nätterna. Har haft sömnsvårigheter i några dagar nu men är ändå stolt över att jag pallrade mig till skolan idag, trots att jag somnade halv 6 imorse och snorar som en gris.

Hursomhelst sitter jag nu en fredagkväll/natt och PLUGGAR!? Nu undrar ni säkert vad det är för fel på mig... haha. Det undrar nog jag också. Men skolan tar död. Stötte förresten på en jäkla massa Höga kusten bilder när jag höll på med turismredovisningen. Vi har nämligen en sommarstuga i Höga kusten som vi åker till varje sommar. Jag har varit där vartenda år sedan jag föddes och skulle nog inte missa en sommar där för allt i världen. Ett litet paradis. Av bilderna att döma kan jag även konstatera att jag är en riktig friluftsmänniska. Men det är väl inte så konstigt med en pappa som är skogsmulle själv. Förbannat glad att jag blev uppväxt med såna utomhusaktiviteter iallafall. FINT.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, men söt tjej :DDDD rådiggar bilden när du håller i en fisk, haha :)

2012-04-24 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0