TAKE A RIDE, WON'T COME BACK THE SAME

Har precis vart ute på vägarna med pappa och brummat lite. Gick som smort. Kom dock fram till att jag borde övningsköra oftare. Mycket oftare till och med. Det blir alltid så hiskeligt stora mellanrum mellan varje körtillfälle. Nu ska det minsann bli ändring på det! Jag ska fanimej ha körkortet i min hand inom en snar framtid. Bara att kämpa på!

Nu ska jag häva i mig några liter kaffe och plugga kallakriget och turism. Ser ut som jag har en rolig natt framför mig...


Förlåt återigen för att det bjuds på gamla bilder. Måste börja plåta mer med kameran. Tror bilderna föreställer någon idrottslektion i tvåan när vi gick lös.

Kommentarer
Postat av: linnea

helt rätt tänkt, kör mer så vi kan åka på road trip :D galet snygga bilder ruuuu! haha, kul hade vi iallafall! puss

2012-04-24 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0