THINGS ARE QUITE UNREAL

Nu var det minst sagt länge sedan jag slängde in ett inlägg här i bloggen. Har tillbringat hela påskhelgen i Västerås med släkten. Alltid lika sorgligt att åka hem därifrån. Väl hemma i Oxelösund var det dags att packa om för studentkryssning. Helt ärligt var det inte så "ballt" som jag tänkt mig. Har ju aldrig varit på kryssning förut, och nja. Kan bero på att det var så jäkla krångligt och stressigt men bussar, hytter osv. Men visst hade jag kul! det kan jag knappast förneka. Nu har iallafall bakfyllan släppt och jag har lyckats släpa mig ut på en lång PW med hunden. Nu ska jag städa rummet som för tillfället ser ut som ett krigsfält. Orkar inte lägga över alla bilder från studentkryssningen, men fick den här halv dräggiga bilden av robin. Får duga for the moment.




Kommentarer
Postat av: linnea

snyggis bild! min telefon har pajat helt och hållet, tappade tydligen den när jag tog kort med peter haha :D så nu har jag ingen telefon... men jag hoppas att du hade kul, vi snickisnackar om det där på måndag, ses då. puss

2012-04-13 @ 22:02:40
Postat av: Johanna

haha vafan, jag som smsade dig för 5 minuter sedan.. vilken osis att du tappade den sötis. Men vi får ta allt prat på måndag istället! :) massa pussar

2012-04-14 @ 13:42:28
URL: http://johannavonzeipel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0