VI ÄR ALLA OLIKA MÄNNISKOR

Spenderade kvällen med att fira Liza som fyllde 20! Öste vidare till Mike's och hade en asvärd kväll även där, trots några missöden. Det är så konstigt att en kväll kan vara så bra, men ändå så dåligt. Kvällen fick mig att fundera över vilka som är mina riktiga vänner. Jag måste tamigfan dra ifrån den här hålan och alla sopiga människor som finns här. Falskhet, bortförklaringar och allt därimellan kan sätta sig på mitt finger och rotera. Nej, måste slippa sån härn skit. Det förtjänar jag inte. Ska flytta härifrån och träffa bra människor. Såna som verkligen bryr sig. Slippa alla som tror sig vara "bra vänner" men som egentligen inte bryr sig om en ett smack. Men nu ska jag inte vara för bitter. Det är trots allt bara 1 och en halv månad kvar, sen är jag åtminstonde något friiiii till att göra vad JAG vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var verkligen jättekul att ni kom!! :)

2012-04-17 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0