TOGETHER WE'LL MAKE HISTORY

Är fullt levande trots att det kan verka som jag försvunnit från jordens yta. När man kliver upp 5 på mornarna och jobbar hela dagarna så känner man inget särskilt sug efter att blogga. Men nu är det bara tre ynka dagpass kvar innan sommar-schemat når sitt slut. DÅ kommer jag äntligen ha tid för annat i livet. Men jag är inte bitter för det. Pengar är alltid vackert att ha på kontot. I skrivande stund väntar jag på att pappa ska bli klar med båten så han kan sätta upp nya speglar i rummet (jag och borrmaskinen kan bara sluta i katastrof, så överlåter det till honom). Kanske inte världens intressantaste, men så ser livet ut i nuläget. Ha det fint people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0