DEAR COUSIN



Känslan av att ha någon som vet precis vem du är. Någon som känt dig sedan barnsben och som alltid förstår hur du känner. Någon som du delat tusentals minnen med. Någon som du vet aldrig kommer svika dig eller lämna dig. Ja, fan vad fint det är att ha en sådan människa i ens liv. Oavsett vad som händer så kommer du alltid vara den som finns till hands. Den som förstår. Mitt eget kött och blod. Ett band som är så starkt som om det vore av stål. Idag satt jag och funderade vilken plats mina vänner har i mitt liv. En riktig tankeställare som resulterade i att jag kom att känna en enorm saknar för min älskade kusin. Frida. Hatar att du bor så långt bort, hatar att jag inte kan komma springande till dig när jag är ledsen, hatar att vi inte har varandra här och nu. Hursomhelst (med risk för att det här blir supertråkigt att läsa) så vill jag bara säga att min saknad och längtan efter dig inte kan fyllas av någonting. Lite tomt. Men du ska veta att jag alltid kommer älska dig, för den fina människa du är. Tack som fan för att du har funnits, finns och alltid kommer finnas för mig. Min alldeles egna kusin.

All kärlek till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0