FREE RIDES JUST DON'T COME ALONG


Ledsen för att jag varit dålig med uppdateringar de senaste dagarna. My bad. Helgen har i varje fall varit bjudit på mycket härligheter. I fredags satt vi i Linnéas superfina hus ute på landet i Lästringe och åt tacos, drack alla sorters alkohol och spelade alias. Därefter drog partytåget vidare och intog Mike's där jag hade en av de roligaste kvällarna på länge. Dagen efter var inte lika rolig (lite som det brukar vara). Bäddade ner mig i soffan, åt godis och fäste blicken på något värdelöst tv program. På söndagen åkte jag ut med familjen till stendörren där vi grillade och lapade sol, dvs den lilla sol som finns den här tiden på året. Ibland finns det inget bättre än en stund med familjen. Asfin helg!

Nu sitter jag och gosar i min slita Alanya tröja som gömmer många fina men också otrevliga minnen från sommaren som var. Förresten kan jag med stor lättnad i rösten säga att alla skoluppgifter innan lovet är avklarade och nu kan jag bara glida igenom veckan utan bekymmer. fan så glad man blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0