MEN I NATTENS TYSTA TIMMAR HAR JAG UNDRAT


Sitter på naturkunskapen och kollar på en film och sjöpungar, evolutionen och pilålen. Visste ni exempelvis att ett kollibrihjärta slår 1300slag/minut? Nej, tänkte väl. Man lär sig så himla mycket användbara grejer som alldeles säkert kommer viktigt att kunna i framtiden. Vilket smartass jag kommer vara när jag är 90 år och säger "för flera miljarder år sedan ökade syret i havet eftersom kiselalgen använde sig av fotosyntesen" eller något i den stilen. Kul kul.

Snart rör jag mig iallafall hemåt för att packa och därefter åka in till Nyköping igen. Inviger Felicias "nya" lägenhet med pizza och förkrök, sen bär det av på äventyr längs med nyköpings gator. Hoppas att eran kväll blir lika bra som min alldeles säkert kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0