STUDY-SESSION


Bilderna beskriver precis hur min kväll sett ut. Enda sedan jag kom hem från skolan (vid fem-tiden) har jag kurat ihop mig på köksbordet med alla miljontals papper och en kopp svart kaffe. Har kört på en riktig intensiv study-session. Nu är det upp till bevis ifall mina plugg timmar har gett någon vettig kunskap till provet imorgon.

Veckans dödar-schema:
Tisdag- prov i Engelska C (The puritans, Nathaniel Hawthorn och words)
Onsdag - läsa + ge feedback på PA rapporter
Torsdag - Naturkunskapsprov (människokroppen, matspjälkningen osv) + grafiska skivomslag inlämning
Fredag - så jävla fri! (för några dagar)

Kommentarer
Postat av: matilda

johanna! du har glömt religionsuppgiften som ska vara klar på fredag :)

2012-02-28 @ 23:12:23
URL: http://matildaulming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0