THAILAND#1

Råkade visst uppstå en liten bloggpaus nu till helgen. Delvis för att jag haft mycket att stå i, men också för att min kamera latjar omkring och vägrar fungera. Eftersom jag inte kan visa er bilderna från studentfesten (pga skitkameran) så tänkte jag bjuda på några thailandsbilder så här i efterskott. Slänger upp delar av dem lite då och då eftersom antalet bilder stäckte sig uppmot flera tusen. Fyfan vad man vill hoppa in i bilderna och bara fly tillbaka. Allt var så bra. Verkligen. Nu ska jag finslipa mitt hyllningstal som jag ska hålla för klassen imorgon. Ha't bra. 


Kommentarer
Postat av: Jessica

gu vilka härliga bilder bruttan :D

2012-02-07 @ 18:06:25
URL: http://scenbloggen.com/jessicaostergren/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0