AND WE RAN OUT IN THE NIGHT



Jag har ingen aning om varför, men just idag har studenten och dess festftyllda dagar känts närmre än vad det hittils någonsin har gjort. Mickanpickan satt och letade upp resor till Berlin för en billig slant, hur sugen blir man inte på att bara dra iväg då?

Efter skolan tog jag, Josefin och Veronica en tripp förbi brud och- fest butiken för att prova diverse balklänningar. Hittade en och annan snygging, men ska få min klänning uppsydd i Västerås så här blir det minsann inga köp. Funderar även på att få studentklänningen uppsydd i Västerås. Dyrt. Men man tar bara studenten en gång i livet (bra att spä på lite extra inför mamma). Nu ska jag kura ner mig i soffan och plugga vidare på grafisk kommunikation. Inget kan få mig att deppa ihop nu, studenten föfan. KBK, eller "kör bara kör" som brudarna i klassen säger. Fint motto det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0