ARRIVAL

Hemkommen från ett helt sinnessjukt vackert Thailand. Att spendera julafton, nyår och diverse födelsedagar i ett varmt land tillsammans med släkten är inte inget man kan klaga på, woooonderful. Uppdaterar med några av de miljontals bilder jag lyckats knäppa vid senare tillfälle. Troligtvis när jag hunnit vänja mig vid dygnsrytmen och den äckliga jetlagen lagt sig. Ger mig på ett försök ikväll, eller imorgon, eller när jag orkar. Otydligt, men i nuläget suktar jag bara efter en nybäddad säng, riktigt svensk mat och en lång, varm dusch. Tagga livet.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi Vill se bilder från Thailand!

2012-01-11 @ 00:49:17
Postat av: Johanna

On it's way. Visade sig att jag hade gått lös med kameran, vilket resulterade i sjuhelvetes många bilder. Men ska ta tag i det, det kan du lita på!

2012-01-12 @ 09:02:11
URL: http://johannavonzeipel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0