SO POUR THE CHAMPANGE

Har haft en fruktansvärt bra helg.

Sammanfattning:
Fredagen innebar en krogenrunda med mina flickor, alldeles för mycket sprit/drinkar, en aning kaos, men ändå något av det roligaste jag gjort.

I lördags blev jag påmind om hur mycket alkohol jag egentligen intagit dagen innan och kände mig levande död ända fram på kvällkvisten. Firade min kusin Rickards 18-års dag med släkten och lät familjen supa till (jag var fortförande nådigt bakis, så höll mig ur synhåll från alla drycker med en procenthalt).

Söndagen tillbringade jag med Jonas, hans familj och släkt för att fira hans födelsedag i efterskott. Nu ska jag lägga mig och kolla på en hyrfilm och smocka i mig godis, trots att jag skulle behöva plugga som inihelvete. Bestämde mig för att livet är roligare än skolan. Återkommer med bilder från denna ,som tidigare sagts, fruktansvärt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0