SOM OM JAG VORE AV STÅL OCH GLAS



Har fortfarande inte tagit tag i Thailandsbilderna eftersom jag helt enkelt inte haft orken. Men det är på G. På något konstigt sätt är det jäklit skönt att vara hemma i trygga Sverige. Förstå mig inte fel nu, Thailand är fint på alla sätt och vis, men det är här mitt liv finns. Mina fina fina fina (missbrukar ordet) fina fina fina vänner, mitt hus, min skola, allt. Nästa gång satsar jag dock på att stanna i Thailand en hel månad ut. Kan bara tänka mig vilken gigantiskt, fet hemlängtan jag kommer ha. Värt!

Skolan har startat och nedre teckningen visar ungefär vad jag sysslar med på lektionstiderna. Tror det var tänkt att föreställa Rihanna, men visade sig bli någon helt annan assexig brud istället. Funkar det med. Nu ska jag glida in till Nyköping och slänga mig i Josefins säng. goskväll med min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0