VÄSTERÅS


Min weekend i Västerås i bilder. Som tidigare sagt så firade vi min lill kusin Johan som fyllde 10 (vilket egentligen är en ursäkt för att de vuxna ska få dricka rödvin) Kvällen var kanon och jag trivdes som fisken i vattnet i staden. Dagen efter blev det springande på stan för att handla upp exakt alla slantar som min plånbok innehöll. Så nu lever jag livet som fattig student den kommande veckan. Fick dock med mig skitsnygga plagg hem! Tack för en världsbäst helg, min helt underbara släkt.

Visstja, vi stannade och åt på en pizzeria i Västerås innan vi anlände. Som många vet så är kycklingrullar en av mina största passioner här i livet, så som vanligt beställde jag in en sådan. Blev rätt mållös när de klev ut med en kycklingrulle lika stor som min arm. Tappade hakan och levde gott i kycklingsrullshimlen de kommande 20 minuterna. Måste tillägga att jag åt som en man. haha. mat är kärlek. Fyfan, livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0