ESKILSTUNA/VÄSTERÅS


Åkte till Eskilstuna för att fira lill-kusinen på hennes 7års dag. Champange och släktprat fram tills kvällnigen. Därefter rullade bilen vidare mot älskade Västerås för övernattning hos mormor och morfar. Det är rätt lustigt hur man kan känna sig så hemma när man är så långt bort. En helt annan stad. Mitt andra hem ungefär. Kan nog inte riktigt uttrycka mig i ord hur mycket platsen betdyer för mig.

Lördagen i ära öppnade vi rödvinsflaskan och tog oss några glas, Vilket resulterade i skratt, konstiga web-cam inspelningar och sånt därnt "det här har hänt sedan vi sågs sist" snack med kusinen. Dagen efter pallrade vi oss till Erikslund för shopping. Fick med mig några läckerbitar hem trots allt! Som ett sista ryck innan bilen rullade tillbaka mot hålan sprang jag och mamma in på IKEA och rensade avdelningen (okej, inte ens i närheten av att rensa den) men lite smått och gott fick vi minsann med oss hem. Hur ska man nu summera det här. Orden räcker nog inte. Men "helt fantastiskt" fungerar rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0