FREDAGENS FAIL

Ja vad ska man säga. Är mest arg och besviken över fredagens feta fjasko. För er som inte har en aning om vad jag pratar om så var det så att vi hade bokat biljetter till Avicii i globen den 2 Mars. Tre förväntansfulla tjejer tog tåget upp till Stockholm och gav sig ut och började förfesta innan föreställningen. Precis när vi ska bege oss mot globen börjar folk ringa och höra hur det är med oss. Vi får seda höra att spelningen är inställd på grund av att några jävla handikappade praktikanter (min personliga gissning) byggt plattformen som ramlade ihop.

Min kusin som var på föreställningen då plattformen rasade ringer upp mig och såklart blir man som kusin orolig över hur det är med henne. Hon stod bara någon meter ifrån där golvet ramlade ihop och hennes kompisar låg på sjukhus. Kaosartat. Efter många sura och besvikna miner ger vi oss trots allt ut i Stockholms stad och hamnade tillslut på någon krog kring stureplan. Kvällen blev jävligt bra tillslut tack vare mina pangbrudar. Men helt klart besviken över det mesta. Har säkert gått upp flera kilo den här helgen, så mycket som jag tröstätit.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Säg mig babes, när fan blev vi så sjukt grymma, snygga, sexiga och framför allt - så sjukt förbannat braaaaaa!? <33

2012-03-05 @ 18:10:41
URL: http://feliciahenriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0