UPPSALA UNIVERSITET


Uppstigning kl 5 imorse för att sätta sig på en buss mot Uppsala universitet. Kan inte påstå att jag blev mycket klokare av besöket då jag inte alls hajar systemet. Rätt nollställd. Antar att det kommer med tiden. Ungefär som när man i nian satt med alla blanketter om gymnasieval framför sig och såg ut som ett fett frågetecken. Men se, det löste sig tillslut. Förstod efter många om och men poängen och hamnade precis där jag passade som bäst, media. Funkar väl förhoppningsvis likadant med hela universitetsgrejen.

Hade i övrigt en väldigt fin dag med sol den första halvan, sen anlände ruskvädret. Bussen stod på nyköpingsmark igen vid 5-tiden. Efter alla timmar i hörsalar och en hjärna som i nuläget är fullständigt i upplopp har jag bokat in en tidig dejt med sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0