GIVE MY GUN AWAY WHEN IT'S LOADED


Idag känner jag min ungefär lika levande som en säck potatis. Hade ställt in mig på att ha en lugn och fin helg, men icke. Blev taggad ut i tåspetsen och kunde inte hålla mig inne. Förade hos Angelica (som förövrigt fyllde år i Tisdags, gratttttis) för att sedan vingla vidare mot CD. Det var verkligen sjukt länge sen jag hade så här roligt. Min fina Linnéa gjorde kvällen helt fantastisk. Dansade, drack och sjöng kareoke (lät förjävligt). Kommer leva på den här helgen väldigt länge. Nu ska jag repa mig genom att bädda ner mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, så jävla grym kväll :D CD va hur värt som helst, eller så var det för att du var med mig och gjorde kvällen sjukt rolig! LYCKAD KVÄLL YEEEEEAHHHH :D pusspusspuss

2012-05-14 @ 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0