HELGEN ENLIGT BILDERNA


Förutom gårdagens utgång så har jag hunnit med mycket annat under helgen. Gick omkring i regnet på Oxelömarknad. Minns den tiden då det var världens händelse och hela gänget samlades för att åka virvelvinden 120 gånger om. Så ser det inte ut idag. Men dock en fin tradition att gå ner och kika lite.

Fick flipp och färgade slingor i håret (är osäker på vilken hårfärg jag har nu, hah)

Imorse när jag var helt väck kom min bror fram med den lilla godsaken på nedersta bilden. Ett renhjärta. Undrar varför man köper något sånt? Hursomhelst så blev jag mer eller mindre tvingad att smaka. Smakade inte så illa, men tanken på att det faktiskt är ett renhjärta man stoppar i munnen samtidigt som man är asbakis var inte den bästa kombon. Kanonhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0