AND HERE WE GO AGAIN - MALTA

Då var det dags igen då. Avresa imorgon eftermiddag och hemresa exakt en vecka senare. Ska bli så utomordentligt skönt att få komma bort från detta vinter-rusk som Sverige erbjuder."Det känns som vi har en sommarstuga på malta, eftersom vi flyger dit titt som tätt", som pappsen så fint uttryckte det. Det är min fjärde Malta resa nu. Men jag slår då inte pappas 8 vändor till Malta på bara de senaste åren. Ett andra hem lite grann. Beror väl mycket på priserna också. 600 kr tur och retur, hotell 30 kr natten osv. SKAPLIGT BRA! Nu ska jag sätta mig ner och göra en check-lista så jag får med mig allt (o)nödvändigt. Vi ses om en vecka gott folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0