EN FRISK FLÄKT I ETT RUM MED TUNG LUFT

Har haft en alldeles underbar helg i Västerås. Det här var verkligen vad jag behövde för att ladda upp batterierna igen. En frisk fläkt. Skam på att helgen ska gå i ultra-rapid. Det känns lite som att man åker upp och bara "hej, hejdå". Har dock hunnit klämma in en hel del på dessa få dagar. Minskat siffran på kontot genom att shoppa loss, druckit rödvin flera kvällar i rad, spelat spel ända in på natten, tagit en två timmars pw med kusinen och jämfört våra liv, kikat i gamla fotoalbum med mormor och morfar och hunnit spendera en hel del kvalitetstid med mamma min. Nu är jag dessvärre hemma i lilla Oxelösund igen, men starkare än någonsin. Nu ska jag röja undan lite hemma, övningsköra och motionera med hunden. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0