I WILL BRING YOU HAPPINESS WRAPPED UP IN A BOX AND TIED WITH A YELLOW BOW

Har haft the time of my life nere på Malta. Var inte helt beredd på den tryckande värmen och den gassande solen måste jag erkänna. Vet fortförande inte hur vi överlevde det sista hotellet utan AC. Eftersom jag stört dök in i jobbrutinerna såfort vi satt fötterna på svensk mark så har jag inte hunnit ladda över alla bilder som knäpptes. Ska ta tag i saken så fort jag får tid över. Sammanfattat så har den här resan toppat det mesta. Så jäkla, cp bra! 

Idag passade jag på att njuta av hösten när den är som bäst. Promenad med bror och hunden i höstsolen, köpte pizza, satt på ett berg och filosoferade över det mesta. Förstaklassigt! Nu ska jag ta den sista kvällsrundan med hunden och sedan slänga mig i säng. Imorgon väntar ännu ett jobbpass. 06.45-16.15. Heja mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0