QUICK UPDATE

Återigen har jag slopat hela den här blogg-grejen. Börjar bli lite av en vana nu. Tänkte hursomhaver slänga upp en snabb uppdatering kring vad som hänt på senaste tiden.
 
1. Gjort ett återbesök på favorit-ön Malta. Levde.
2. Druckit rödvin med jobbarkompisarna i finaste huset.
3. Firat jul och diverse födelsedagar i mitt Västerås med blodsbanden.
4. Bjudit hem tjejer för champagnfrukost och bastubad på nyårsafton.
5. Blivit antagen till båda kurserna jag önskade på universitetet.
6. Jobbat, jobbat och återigen jobbat.
 
Intressantare än så blir det nog inte. Nu ska jag sätta på en asfet kanna kaffe och häva i mig inför nattpasset som börjar vid tolvslaget. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0